Well, real life can wait.

Hej hallå! :D
Var framme i vår lägenhet vid typ halv ett inatt. Trött som fan!
Det är ju samma ställe som sist, fast två våningar högre upp.
Har legat vid poolen större delen av dagen, gött som fan!! 29 grader i skuggan och säkert 39 i solen.
Tagga tagga tagga bli brun :D :D
 
Funderar på att dra ner lite till polen strax igen. Senare ikväll ska vi gå ner på streetan och då jäävlar blir de shopping! ME GUSTAAA!
Som jag sagt så har jag inga pengar, men jag kommer om möjligt ha ännu mindre när jag kommer hem härifrån... Tur man har snälla föräldrar asso :*
 
Har inte tagit några bilder än, det kommer! Så får bli ett bildfritt inlägg dehär :):)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu