Turkiet NÄSTA :D :D

 
Tjooooba!
 
Sitter nu på flygplatsen i Jönköping. Läskig flygplats asso, så himla liten.. Känns inte riktigt tillförlitligt men hoppas på att vi överlever! Vore lixom skönt om vi inte kraschade eller nåt :) Man har ju sett LOST och det verkar ju inte så himla lockande..
 
Och dessutom har jag sett HANNIBAL! Shit blev super skrajj, tror fan han ska med samma plan som jag. Får passa mig så att han inte börja äta på mig eller nåt...
 
Flanet går om 50 min, så har typ inget att göra just nu. Smsa gärna hörrni!
Vi är framme i Turkiet typ kvart i 9 svensk tid, kvart i 10 turkisk. Sen blir det en inte superhärlig resa till vår lägenhet, 2 timmar. Får väl se sen om vi traskar ner nåt till centrum inatt, är ju sugen asso!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu