Oh can't you see baby, you've got me goin' crazy!

Sitter just nu och kollar på avslutningscermonin till os. One Direction sjöng nyss och DET kan man ju INTE missa! Asgrymma var dom som vaanligt!
 
Dagen:
Det blev ingen springning, jag är ju så jävla lat så det är inte sant asso! Blir helt tokig... och fet oxå antagligen!
Red iallafall Kingen, skrittade en runda barbacka. Höll på att flyga av tre gånger, men på nåt sätt lyckades jag hålla mig kvar. En härlig tur iallafall!
Jag och andreas smällde faktiskt till med att baka scones. Haha min bror är lite korkad ibland: "Du tog för mycket mjölk mikkan, det är helt blaskigt här" Jag: "Det är ju jäätte mycket mjöl kvar i bottnen" Han: "Ja, det är ju därför du behöver hälla i mer mjölk".. Hahahah!
 
Får bjuda till lite med denna söta gamla bilden nu bara för jag är så dålig på att ta nya..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu