Nu är det faktiskt så att jag mår jävligt bra, fan kan inte alla bara va som jag?!

Lika bra väder idag och ännu en dag vid poolen! Har legat i solstolen mesta av tiden, dock utan solskyddsfaktor... Har hitills varit den ena som inte brännt mig, men det höll inte längre nu. Röd och öm på hela kroppen. Ajjja, på att imon igen :D Imon blir det nog att vi går ner till stranden istället, en dag får man väll lägga där nere iallafall. Ingen av oss är särskilt förtjusna i saltvattnet.. :P 
 
Ikväll ska vi bege oss till nattclub; crazy bull night club. Ska kolla läget lite, hehe ;) 
Sen blir det shopping i Oba, favoritstället måste jag säga! 
 
Igår var vi i Alanya, centrum. Köpte ett linne :) Har även bestämt att nästa år ska annie med hit, till turkiet allså. Va massa folk i alanya, mycket musik och partyy. Låter bra va????? :D 
 
Nu ska jag göra mig iårdning så ni får ha de gött!! Hejjjsvejjjs! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu