M.A.T.E.M.A.T.I.K. ...........

Har en liten piss uppgift kvar i matten, sen blir det att naana. Inte så jätteliten uppgift, svår!
 
B/(1/3) = 8/21
Vad blir då B/(2/3) ??
 
Hmmmmm, tar det imon... Fick hjälp innan idag av Johan och Jakob så får väl ta en check med dom imon också ;)
Min dag imon ser ut såhär;
Stiga upp runt sju, ut i stallet. Rida Kingen i skogen och Missy dressyr.
Sen in, duscha å fixa mig, - köra till skolan (börjar 10.45).
Slutar sen vid halv 4, ska troligtvis stanna inne i stan för att senare träna zumba.
Känns som en bra dag om det blir som jag tänkt mig :))
 
Puss och gonatt på er!! :*
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu