Just look to your heart and that's where I'll be.

Hejj bloggen :)
Jag mår priima! Tidig morron imon, så ska strax naana.
Ska ju köpa säna där super-miniräknare till matten, skolan. Men va i helvete, de kostar typ 650 spänn?!?! Vem fan vill betala de lixom?! Är det någon som har och vill säga billigt, så är jag alltså intresserad!
Är inte sugen på att lägga så mycket pengar på en jävla miniräknare..
 
Slutar vid fem i 2 imon, funderar på att dra och testa zumba och nän annan grej. Vill ju dansa street, men finns typ inte i ljungby :( så får se hur jag ska lösa detta !
 
Läggdax för mig nu :) natti :*
 
Fin bild från i vintras (loffedalen) :DD
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu