I'm a lover, not a fighter. But I'll fight for what i love.

Hejjjj allesammans :) :)
Sitter nu och kollar på degrassi, wooah! Linnea sitter jämte mig, hehhe tror att hon sover..
Tja, alltid trevligt med lite ensamhet.
Har iallafall vart en galet bra kväll med gummsan, sålänge hon höll sg vaken!
En ännu mer galen kväll var det igår, då vi var inne i stan och lille skiten Johannes även var med. hihi, han är för gooo asso!! Hah
 
Har på senaste tiden ridit Missy på hackamoret i skogen vilket har gått bra. Idag red jag dressyr med det för första gången, vilket gick hur bra som helst. Hihi så duktig är hon tjejjen!!
DeDe gick också bra, men han går alltid bra när jag rider dressyr ;)
 
Aja nu ska jag spela lite musik och antagligen sova. Har ju mått bättre än vad jag gör nu, och då är det skönt som fan att sova.. (: :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu