Detta får duga för idag. Bloggar mer imon.

Hej allihopa!
Hade tänkt skriva ett lite annorlunda inlägg, om Filip.
Han ville jag skulle blogga om hur snäll och cool han är, så jag får väl göra de! :D
Vad börjar man då med? Ehm, killen heter alltså Filip Axelsson .
Han är en störtskön å go grabb, rolig och jävligt snäll.
Jag och Nea har kommit fram till att han är en liten blandning av Cody Simpson och Ulrik Munther.
Tror faktiskt han är rätt nöjd med det.
 
Nu när jag ändå är inne på honom, så var vi hos Nea igår :) Låg i sängen och glodde film hela kvällen, grymt nice!
Kollade först på Hundtricket, sen slog vi även på Orphan. Jag och Nea såg knappt halva innan bägge två somnat.. Hehe så kan de gå!
 
Skulle ju passat bra med en bild på de bååda nu, men har inte det.. Så får bli en bild från Karnevalen, då jag satt med Jeppe och hans Lagan- gäng + några tjejer, på muren :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu