being yourself is the prettiest thing a person can be.

Tjosan :)
Har haft en toppendag från början till slut!
Skoldagen var hur bra som helst.
Satt i matsalen med en del av klassen i 2 timmar och tjugo minuter.
Det var alltså jag, Ezaz, Jakod, Johan, Sanne, Lisa, Emilia, Danijela, Felicia och Elinor som hade en gaalet bra rast.
Massa prat och en jävla massa skratt! Ja jisses, sköna personer de dära ;)
Efter skolan drog jag och Annie till Träna, och dansade sha'bam (tror jag de hette).
Det var helt-okej-kul, kan man väl säga ;) jobbigt, men ja rätt kul.
Sen åkte vi buss hem till ryssby, och därifrån cyklade jag 8 km hem till mig :)
Har även ridit två hästar, så tycker allt jag förtjänar en liten guldstjärna!!
Har just slagit på hungerspelen, men ska strax sova :))
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu