Älskar sol! Älskar sommar! Ölskar solbränna! :D

Hej igen hörrni :)
Skriver ett litet snalägg då jag måste ta mig en dusch sen!
Ska blogga så mycket jag kan nu, så länge vi inte har några läxor. Kan bli lite ont om tid för datan sen..
 
Dagen har vart bra. Började med ett diagnostiskt prov i matte, inga problem alls! Började heller inte förrns kvart i 11, så sov till halv 10 idag. Skönt som tusan!
Känner redan att det är lite bättre sammanhållning i klassen, så det ska nog bli brA :)
Inget slår ju 91an!! Bättre klass finns inte, absolut inte!
Imon börjar jag halv tio, åker tidiga bussen härifrån vid tjugo över sju..
Slutar fem i 2 och då traskar jag ner till stan. Ska träffa Filip, så ska jag inhandla lite grejjor till skolan :))
 
Det var allt för mig. Natti natti!
 
Njuter till fulla drag av att vara såhär fint bruun! Loveit <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu