What a feeling !!

Vilken kväll jag haft asso !! :D riktigt gryyyyyym ! Var på con dios där jag för det mesta hängde med Josef och Mattias inne i kuddrummet. Fy tusan va kul vi hade. Längesen jag skrattade så mycket asso. Även Ruben och Petra & hennes kompisar sällskapade oss lite granna. Trevligt trevligt. Verkligen en kväll som man kommer att minnas. Hoppas på att träffa de imon igen då Josef åker hem till Göteb.. Ehm till Öckerö på söndag. Buhuu ! Aja nu ska jag sova och drömma massa söta drömmar :D natti ntti ! Skriver detta på mobilen, därför det blir lite sdär ^^

Kommentarer
Postat av: Mattias

helgalen kväll asså, det måste vi göra om!:)

2012-04-14 @ 01:19:35
URL: http://hejMikkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu