Sick or what ?!

Asså jag har drömt så himla lustigt de senaste nätterna, wanna hear ??
Okejj, förra natten dåå ;
Det var nån kille som skulle ha nån typ av lek eller tävling uppe på vinden. Så fick man betala om man ville va med. Jag var där med Josef och han ville va med i tävlingen så han betalade. Sen när det var dags så ville jag inte att han skulle va med, för jag trodde att de var nåt lurt med tävlingen. Så jag lyckades ta med honom nån annanstans, men han hade ändå betalat typ. När det pågick på vinden var vi på nedervåningen. Jag ringde polisen för jag va väl orolig eller nåt, när de kom mötte jag dom i hallen och när vi kom tillbaka så höll Josef i en pistol och han va helt blodig. Så polisen sköt han. Sen gick vi upp på vinden och då låg alla typ döda där. Bland annat så var Lukas där, helt sjukt javeet. Sen så kom Ilona, som var typ kriminalare och skulle lösa det här fallet. Jag var ju såklart jätte ledsen eftersom att två vänner hade dött. Sen kom Mattias och skulle trösta mig, men han fick typ en hjärtatack eller nåt och dog han oxå.. Men då var det så bra för det fanns ett badkar med typ magiskt vatten, däri kunde man lägga max 5 pers så fick de typ ett extra liv. Så jag la i Lukas, Mattias och Josef där (Y) Ilona fick oxå lägga sig där så att hon skulle klara sig genom fallen typ.. Men iallafall när allt började bli lycklig igen, och ala tre killarna vaknade och satt där jämte mig så vaknade jag......

Kommentarer
Postat av: Mattias

hahahaaaa!! Fan asså, kan inte sluta skratta!!:D :D Fan va sjukt, Ilåna, bara va?! Jag, hjärtattak!, josef och en pistol! hhhaahhh! Du har kollat för mkt. på sista dokusåpan :P och tänkt på biologi provet xD Hjärtattak, haahh... :)

2012-04-20 @ 23:46:51
URL: http://hejMikkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu