Debut LA Nationell

Waaaaaaaaaaaahhhh !!!! Har debuterat LA idag, med Missy :D Min lilla älskling va såå duktig ! Rev ett men gick som en klocka :D Även LB gick bra, men med två riv. Tack familjen Hansemon för denna fiina ponny, som nu är min !!! <3

Kollar på Prison Break, börjat på andra säongen nu ^^ Ska strax ut till stallet å rida Bossan :) Sen sticker jag till Con dios och ska umågs lite med mina gooa vänner Petra, Mattias och Josef.
Imon blir det till att jobba i Sickinge och glo på hoppningen där :) :)
Have a nice day !! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu