Sweet dreams .........

Känns som att jag är den enda i typ hela världen som är vaken, kan de stämma ?? Ja kan iallafall inte sova, inte ett problem som jag brukar ha men just ikväll var det visst väldigt svårt. Nivet man brukar ju alltid tänka lite bara strax innan man somnar, brukar försöka tänka på vad jag vill drömma om och förhoppningsvis blir de ju så då oxå. Och då blir de väääldigt bra ! Men nu så istället för de bra grejerna jag vill tänka på, så kommer de bara en massa läskiga och äckliga grejer. Vet inte vad jag kan göra ?! Lägga sig mellan mamma och pappa skulle väl vart en lösning, för fem år sen ! Ska göra några sista försök till att somna, annars är de ju inte mycket annat å göra än att traska ner... Dagen imon startar med ett biologi prov, så känns som att jag skulle behöva vila upp mig lite. :P veckan har sett ut såhär : Måndag : drog hem till lukas efter skolan för att senare dra vidare till mattias för att fixa med filmerna. Tisdag : en himla massa plugg, annars inget särskilt. Onsdag : hm, en helt vanlig onsdag :) Torsdag : nationellt prov i engelska, hoppas väl på att de gick braa. En riktigt trevlig skoldag faktiskt. Så hoppas vi på en bra helg ! Godnatt :)
( skriver på telefonen så därför de kan se lite lustigt ut )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu