Put your mother fuckin hands up !

Har egentligen inte alls tid att blogga, men va gör man inte ? ;) Så jaa, veckan har än så länge vart bra :) Har planerat att ut och springa men som vanligt så blir de aldrig som man tänkt sig .. Lukas hittade en bok idag på bibblan som jag ha bestämt mig för att låna, typ hur man blir av med sitt socker beroende :D Riktigt taggad till att läsa skiten ! Imon är de spanska prov och på fredag engelska nationella - jippi ?

Resten av veckan ser ut såhär :
Torsdag : Ljungby och synundersökning ? Rida och försöka masa mig ut på en joggingtur :)
Fredag : Rida, packa och knoppa Missy. Kanske con dios om det hinns med ?
Lördag : Tävling i Vaggeryd - LB LB
Söndag : Växjö bio & pizza med Alice, Kunthida, Lukas och Mattias :D :D Sedan sleep over hos mig.

Känns som en helt ok vecka faktiskt !

Shit, nu kom mamma hem, bäst jag slutar :o har ju en del å göra om man säger så .. Puss! <3



Kommentarer
Postat av: Mattias

kommer att bli askul! :D <333

2012-04-26 @ 00:11:22
URL: http://hejMikkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu