in another place, at a different time

Ska göra lite fint här nu, för imon kommer Carin och ska slinga mitt och mammas hår. Puhh, snacka om att jag är nervös. Tänk om det blir fult ? Och jag förstör mitt hår eller nåt ? Fyy va hemskt ! Men kan ju samtidigt bli assnyggt, vilket man får hoppas på :)
Känner mig rättså lycklig för tillfället, då vi har alla kanalerna på teven under några dagar. Wiii, ikväll blir de helt enkelt att bänka sig framför teven, och bara ha det lite mysigt. Skööönt !
Nån som kanske vill hitta på nåt ikväll ? Eller i helgen ? Släng iväg ett litet sms  0703418266

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu