Helgen :D :D

Fredags kvällen tillbringades ihop med Petra, Ida och Malin inne i Ljungby. Hade en as bra kväll ! Höll oss för det mesta nere på lions, virvelvinden ♥ Fy tuuusan va kul det var :D en utav de som jobbade där var visst lite förtjust i mig, och ja man får ju passa på när plattan är varm ? ^^ Så lyckades flirta till mig en gratis tur ;* Kvällen var iallafall redigt bra, träffade mycket treevligt folk oxxå.

Även lördags kvällen tillbringades därinne, mestadels ihop med Annie :D Träffade även Petra, Ruben å några till som vi umgicks med. Lördagskvällen lika lyckad som fredagen. Åkte gratis de flesta rundorna i virvelvinden, waah snacka om att vi hade kul där ^^ Sen fick vi skjuts hem av Emil, jag ska med skaffa en kille med körkort. Strålande bra måste jag säg ;) Sen blev det till att sova hos Annie :))

Idag ha det varit jävligt kass väder, as I think you know ? Men stallet hare blitt ändå, sen bara chill framföre teven å datan typ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu