11. Hur ser din framtid ut ?

Börjar med tre år på natur .. Efter jag tagit studenten tror jag att jag ska tjäna lite pengar, vet inte på vad heh, och sen kanske ut och resa ett år eller två + att jag typ ska göra det som jag alltid drömt om ! :) Sen ska jag plugga vidare till nåt grymt bra yrke, kanske blir utomlands eller here in Sweden. Under tiden ska jag bo i en fin lägenhet eller nåt och ha det trevligt. Sen när jag träffar mannen i mitt liv blir det väl till att flytta, skaffa hus, barn, bil - allt dedära. Och sen därifrån rullar det väl på rättså enkelt va ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu