Because tonight will be the night that I would fall for you

Hallå!! :))
Som ni märkt skrev jag ju aldrig nåt direkt inlägg igår, så jag tänkte bara dra lite kort om vad jag hittade på. Ja, jag var i ridhuset med Missy och hoppade :D Det gick kanon bra, för att vara första gången, hon är grymt pigg och rättså stark, men det blir bättre och bättre ju mer jag rider henne. Tänkte att jag skulle lägga in en film, men det får bli en annan dag.. Har fått veta att Missys ägare läser här med, så vår ju skriva lite xtra om henne då ;)
På kvällen drog jag itne till gården å träffade alla saknade vänner, va längesen ja var där nu! De var väl typ de som hände. Jo, just de, Sara va här oxå, himla trevligt!!

Idag hade jag en redigt goe sovmorgon - tjugo i tolv (Y) Sen var det stallet, red DeDe och Bossan, gick bra som vanligt :)) Sen har det verkligen bara vart lugnt.. Man blir ju glad när man kommer ut i stallet, och så står mamsen och klipper Missy, vilken mamma man har!! <3 Hon var iallafall rättså lugn å klippa och blev skit snygg!

Nu ska ja lägga mig, hade jag tänkt! NATTI NATTI


Kommentarer
Postat av: Maja från Bollnäs

Heej Mikkan! :D Vad kul att det går bra med Missy! Hon e sååååååå fiin! Pussa henne jätte mkt från mig! :) Du kanske inte vet vem jag e men jag har häst där Missy stod förut. :D Alttså hos Hansemons i Bollnäs :D Öhm... jag har skickat en vänförfrågan till dig på facebook där jag heter Maja Norén :D Tänkte att det skulle vara kul om vi hade lite kontakt med dig där också! :D Men bara om du vill! ;) Jag och Ida är jätte impade av ditt hår! :D Hare bra! :D

2012-01-08 @ 16:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu