Nobody is perfect - until you fall in love with them.

Hejj alla fiina vänner! Idag har man haft massa fint besök! Kungen å hans familj :o Nä, skojjar, nästan lika bra som kungen - Michelle var här idag på förmiddan ihop med Charlie, vi hoppade lite granna på våra super snygga terräng hinder. DeDe var lika crazy som vanligt.. För några timmar sen kom Nea, Tildiz och Rossi en vända :D Satt å snackade om allt möjligt, det var längesen asso! Men det var toppen. Har även vart med min fina granne idag, hon skulle ha pumppass i Lagan å de va jag med på :) Det var kul! Jobbigt, men de kan ja behöva - satsar på beach 2012 :D (Y)

Blir nog att jag drar till Kiki på nyår, trevligt trevligt! Har funderat lite granna på nyårslöfte, hade tänkt att jag ska låta bli godiset nästa år, äter alldeles för mycket sån skit nu.. Men det är ju SÅ GOTT!! Aja, får se hur de blir med de :))
         Asså alla säger ju hela tiden att jag är så himla liten, men wtf va är de för fel med de? Finns massa fördelar - tex jag kan ha decimeterhöga klackar, utan att bli längre än boysen, och jag kan ida småponnysarna tills jag är 18 :D
Asså när vi var på hockey, jag Linnea & Ebba, så hade de sagt till mig att det var gratis för de under 13, när vi kom dit så ville dom att jag skulle fråga gubben om de va så. Så det gjorde jag, jag bara "är de gratis eller" "bros på hur gammal du är.." "eeem.. 13" "okej, gå in där då"! Blev sen sugen på att säga vafan tycker du jag ser ut som 13, gubbe?! men skippade det..

 Saknar Turkiet!!

Nu ska jag ta mig en dusch sen soooooooova!! Natti natti :-*

Kommentarer
Postat av: albina

sötis!<3

2011-12-31 @ 01:35:05
Postat av: albina

sötis!<3

2011-12-31 @ 01:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu