My heart is perfect because.. you are inside .

Tjaba tjeena :)
Ligger i min super mysiga säck och väntar på att det ska börja nåt bra på tvn. Det suger att bara ha 5 kanaler, inte kul ALLS! Men men, tror nog det skulle va nåt bra på 4an ikväll iaf :))

Imon blir det att åka in på mallandagsrean med mammsen, shooooopppa loss!! :D För visst är det imon det börjar? Shit asso, kommer bli pank...
 På tisdag kanske det blir att jag hör med några om att komma hit och hänga med ut på en ridtur i vårat fina "vinterlandskap".. Hade ju vart trevligt med lite snö! ++ att jag är så jäkla sugen på att åka skiiiidor :D fick nya stavar igår och ska även köpa nya pjäxor, sen är det bara att vänta på snön, när den kommer så lovar jag att jag är först i backen! 
     
Hade även tänk hinna med att träffa några goa vänner på lovet, bland annat albina och rasmus <3

Saknar min kära vän Annie som just nu ligger å steker på en strand i Thiland :( avis! Hon får dela med sig av sin bruna färg till mig sen :D



Asså aah, ja ha blivit lite små kär i MangeMakers - Grymt coola killar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu