If he's dumd enough to walk away. Be smart enough to let him go.

Nu ska jag strax ta mig en dusch, dra på mig lite snygga kläder och sen kommer Tina och hämtar mig vid halv 6. Ska på hockey ihop med Linnea och Ebba - awesome!! Blir första gången för min del, rättså spännande faktiskt. Aa, hockeyn börjar vid sju, så ja vet inte va vi hittar på innan de, nåt kul, som valigt me dom två!

Hanna kom idag på förmiddan å vi stack ut och red en runda, lång runda.Två gaalna ponnysar!! Men de var väldigt kul, ska få henne till att flytta hit igen, mycket roligare med sällskap! (Y) Aa, vi pratade en del me, om allt från himmel till jord. Bland annat bestämde vi att vi ihop med Annie ska hälsa på hos Erik Saade till våren. Iallafall gå på en konsert. Har ridit DeDe oxå, han var sååå fin idah :D :D

Ja har fortfarande inte bestämt va jag ska hitta på på nyår, börja få lite ångest för de faktiskt.. Bara några dagar kvar :o och fortafarande ingen snö!! :( Eftersom snön inte verka komma hit, får man väl helt enkelt åka härifrån. Blir förhoppningsvis Lofsdalen på både sortlovet och påsklovet, toppen! Fick ju nya stavar i julklapp, och ska köpa nya pjäxor med, sen så! Har tänkt med att jag ska börja åka bräda, hur det nu ska gå.. Har köt ett par snygga skor av Nymans, saknas bara en fräck bräda me.

Har inte särskilt många bilder på denna datan, så slänger in ett par från sälen förra året! 

                               

                             

                             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu