Hey DJ - play my song all night long!

Heey guys! :D Har nu slatt mig ner i soffan efter en shoppingdag i växjö med mamma. Skulle ju på rean, men aa ja tycker inte de va jätte mycket där, men de blev lite inhandlat ändå!
- Vinterjacka
- T-shirts
- BH
- Smycken

Träffade lite känt folk i växjö me, Hannah, Biina, Enida och Ebbi <3 Verkligen goa tjejjer! Btw Hanna kommer hit och ska rida imon, blir nog att vi rider ut en sväng, skojj!! Ingen mer som ha lust att komma? :)
      Nu har vi flyttat in Kingen i stallet oxå, äntligen! Nu kan ja snart rida honom me, får väl vänta nån dag till :)) Får väl se hur de går, han ser vääldigt vild ut i hagen..
          Eem, asså ja vet inte riktigt va jag ska skriva.. De som är snälla å läser kan väl slänga in en kommentar på va jag kan skriva om? Vore väldigt brra asso !

Slänger in en liten bild på min fiina älskade "julklapp"


Kommentarer
Postat av: Frida (åbyskolan)

jo kanske lite info om dina hästar :) det skulle va kul och veta :)<3

2011-12-26 @ 21:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu